"O dietă echilibrată înseamnă câte o prăjitură în fiecare mână. "

duminică, 28 octombrie 2012

Brioșe cu morcovi

Da, ați citit corect: prima mea rețetă ”expusă” aici va fi una interesantă și originală, căci nu mulți au curajul sa încerce o asemenea combinație. La început, și mie mi s-a părut puțin ciudat: ”Cum aș putea mânca o asemenea prăjitură?”. Însă după câteva ore de căutare a unei rețete inedite, mi-am dat seama că asta doresc să incerc. Așa că inspirându-mă din mai multe bloguri culinare, am întocmit propriul amestec pentru brioșe cu morcovi...
Let's get started!

GRAD DE DIFICULTATE: Ușor
TIMP:  40 de minute


INGREDIENTE (Pentru 12 brioșe):

  • 150g morcovi rași (cam doi morcovi medii)
  • 2 ouă mici
  • 1 pahar de zahăr
  • 1/4 pahar de lapte
  • 1/4 pahar de ulei
  • 1 3/4 pahare făină
  • 1 pliculeț zahăr vanilat
  • o linguriță de scorțișoară
  • migdale pentru ornat
MOD DE PREPARARE:

  1. Se spală și curăță morcovii, apoi se dau pe răzătoare (sau la robotul de bucătărie, ia mult mai puțin timp :) )
  2. Se bat ouăle cu zahărul, laptele și zahărul vanilat până se omogenizează bine, apoi se adaugă uleiul și scorțișoara.
  3. Făina se adaugă treptat amestecului, acesta arătând cam așa: 
  4. În final se pun morcovii rași și se amestecă ușor cu mixerul la viteza 1.
  5. Compoziția se toarnă în formele de brioșe așezate în tava și se ornează cu migdale.
  6. Se lasă aproximativ 25 de minute la cuptorul preîncălzit la 220 grade Celsius.
Before

After


Și Tada!, brioșele cu morcovi sunt gata. Trebuie să spun că au un gust interesant și inedit, dar ceea ce m-a fascinat e că reprezintă un dulce cât de cât sănătos. Deci dacă vreți sa impresionați pe cineva cu ”vastele cunoștințe în arta dulciurilor”, nu ezitați să preparați aceste mici delicii! 


Arată adorabil în hârtiuțele colorate cu roșu și portocaliu (chiar dacă sunt puțin cam mari... )



2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie foarte gustoase,pt ca arata tare bine, n-am incercat cu morcovi niciodata,am mancat odata foi cu bulion si cu crema ,la o cumnata de a mea, a fost minunata prajitura si aia era interesanta ca a ta, felicitari, la anii pe care-i ai ,esti indemanatica ,la fel ca fetita mea, are 18, ea face bilute de raphaelo,mai bune ca ale mele ,succes in continuare

    RăspundețiȘtergere